در دویست و نود و سومین روز تجاوز رژیم صهیونیست به نوار غزه، تعداد زیادی فلسطینی بر اثر هدف قرارگرفتن مناطق متعددی از نوار غزه توسط اشغالگران شهید و مجروح شدند.

بیش از ۴۰ شهید در تجاوز اشغالگران به خان‌یونس طی ساعات گذشته

به گزارش خبرنگار شبکه المیادین در نوار غزه، بیش از ۴۰ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته در نتیجه بمباران شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند.

هواپیماهای جنگی رژیم اشغالگر دو حمله به شهر «القراره» در خان‌یونس انجام دادند و توپخانه این رژیم یک هدف را در نزدیکی میدان «بنی‌سهیله» در شرق شهر مورد اصابت قرارداد.

در شهر رفح، در جنوب نوار غزه هم اشغالگران مجموعه‌های مسکونی بیشتری را در اردوگاه «الشابوره» در مرکز شهر منفجر کردند و توپخانه‌های رژیم اشغالگر نیز مناطق شمالی و غربی شهر را هدف قرار دادند.

در مرکز نوار غزه، حملات هوایی رژیم صهیونیست به خانه‌ای در اردوگاه آوارگان «البریج» هدف قرار گرفت که در نتیجه آن ۷ فلسطینی که بیشتر آنها کودک بودند، زخمی شدند.

منابع پزشکی در شمال نوار غزه هم از کشته‌شدن ۴ شهروند و زخمی‌شدن تعدادی دیگر از جمله کودکان و زنان در نتیجه بمباران رژیم صهیونیستی که محله «شیخ رضوان» را هدف قرار داد، گزارش کردند. تعدادی از شهروندان نیز در نتیجه بمباران یک آپارتمان مسکونی در کمپ ساحلی در غرب شهر غزه زخمی شدند.

تانک‌های رژیم اشغالگر نیز با مسلسل به سمت خانه‌های شهروندان در مناطق شرقی محله «الزیتون» در جنوب شرقی شهر غزه شلیک کردند. جنگنده‌های اشغالگر هم دو حمله به شهر غزه انجام دادند.

از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیست در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، تعداد کشته‌شدگان نوار غزه به ۳۹۱۴۵ نفر و مجروحان به ۹۰۲۵۷ نفر رسیده است که اکثر آنها کودکان و زنان هستند.

منبع: المیادین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.